Example 1.2. Dávky, soc. zabezpečení, pojištění

Zakázka: zabránění sankčnímu vyřazení klientky z evidence ÚP. Klientka musí do 1.9. přinést potvrzení, že je přijata ke studiu na střední škole, jinak bude sankčně vyřazena z evidence ÚP.

  • zakázka splněna: 31.8. klientka byla na ÚP, vše má v pořádku - ukončení zakázky.
  • zakázka splněna částečně: Klientka potvrzení nedodala, ale podařilo se vyjednat, že zprostředkovatelka ještě dva týdny počká. Klientka si prý už věc vyřídí sama.
  • zakázka nesplněna – překážka na straně klienta: Klientka potvrzení nedodala, protože neustále odkládala návštěvu školy. Byla vyřazena z evidence ÚP.
  • zakázka nesplněna – vnější překážky: Objednávka přišla příliš pozdě. Nebylo možné zastihnout kompetentní osobu – tajemnici ředitele školy, a nepodařilo se potvrzení získat včas. Klientka byla vyřazena z evidence ÚP.
  • zakázka nesplněna – klient ukončil spolupráci: Klientka byla nespokojená s tím, jak ji TSP popohání k ověření potvrzení pro ÚP, naštvala se, řekla, že si vše vyřídí sama a už se TSP neozvala. (stejné pro hledisko cíle i postupu)
  • zakázka nesplněna – TSP ukončil spolupráci: Klientka opakovaně nepřišla na schůzku a dvakrát promarnila příležitost získat od školy potvrzení. Pokaždé měla velmi nevěrohodně znějící omluvu. Trvá to více než měsíc a půl. Pracovník vysvětlil klientce, že za takových okolností nemá spolupráce smysl a spolupráci ukončil. (stejné pro hledisko cíle i postupu)
 
examples/2_allowances.txt · Last modified: 2019/10/25 15:16 (external edit)
 
Except where otherwise noted, content on this wiki is licensed under the following license:CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki