V rámci projektu vznikly 4 studie proveditelnosti. Tři studie se věnují modifikaci předškolního vzdělávání tak, aby došlo k většímu zapojení sociálně znevýhodněných dětí a čtvrtá se zaměřuje na roli sociálního pedagoga.
Zavedení povinného předškolního vzdělávání formou docházky do mateřské školky pro všechny.
Kliknutím na obrázek zobrazíte souhrn, nebo můžete stáhnout celou zprávu
Zavedení zákonného nároku na místo ve školce pro všechny děti od 3 let.
Kliknutím na obrázek zobrazíte souhrn, nebo můžete stáhnout celou zprávu
Povinná docházka do mateřské školy nařízena pouze indikovaným, znevýhodněným dětem.
Kliknutím na obrázek zobrazíte souhrn, nebo můžete stáhnout celou zprávu
Role a uplatnění sociálního pedagoga na základních a středních školách.
Kliknutím na obrázek zobrazíte souhrn, nebo můžete stáhnout celou zprávu
Dalším výstupem projektu je tento portál, který vám , kromě stažení jednotlivých studií, umožňuje interkativní formou vizualizovat informace týkající se problematiky předškolního vzdělávání.